Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 20 September 2011

Andai sekiranya, percaya

Posted by Mrs Military at 21:32
Maaf kira menyusahkan awak
maaf kiranya menyebabkan awak kelaparan
maaf kiranya menyebabkan awak tergesa - gesa
maaf kira buat awak diseksa
maaf kiranya mencuri masa
maaf kiranya tak membuatkan awak gembira
maaf kiranya merimaskan
maaf kiranya awak tak perlukan saya

saya tak mintak lebih
saya tak mintak kurang
saya cuma minta apa yang awak termampu

percaya atau tidak
saya adalah insan yang paling gembira melihat awak senyum

percaya atau tidak
saya cuba menggembirakan hati awak setiap masa

percaya atau tidak
tak pernah sekali pun saya bezakan awak

tapi
saya percaya
awak sentiasa menjadi diri awak
dihadapan mata

itulah awak seadanya...

tapi sekiranya awak ingat dan tak pernah lupa
 "sekiranya awak tak perlukan saya lagi, teruslah hilang dari hidup saya tanpa perlu memberitahu saya, kerana saya tak mampu nak bersangka buruk terhadap awak..saya hanya mahu awak pergi kerana awak hilang dari pandangan mata saya agar saya mampu untuk terus mengingati setiap kenangan kita tanpa rasa sebarang duka dan berharap awak akan kembali pada saya"

By,
Mrs military

0 comments:

Post a Comment

 

Live Long Story Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea