Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 4 September 2011

Hati, Jari & WWW -2

Posted by Mrs Military at 22:49
Awak buat saya sedih...
sekali lagi dan sekali, saya tahu bukan kali terakhir dan awak juga tahu bukan kali pertama. Sedih itu membawa dua makna, biarkan ia jadi titis air mata mengalir kerana gembiranya dihati dan biarkan ia jadi titis air mata sekali lagi kesedihan dilukai...

awak buat saya sedih...
sekali lagi dan sekali lagi...
mana mungkin saya gembira tatkala awak melupakan saya, mungkin bukan selamanya kerana saya tahu ia sekadar sementara sahaja...

sekali lagi saya sedih...
siapa yang mereka kesedihan...
jika boleh dilupakan semudah button delete...
saya orang pertama menekannya...

kesedihan sekali lagi...
bukan saya minta berjauhan, bukan juga permintaan awak...
tapi saya yang meminta untuk awak dekat dengan saya...
bukan lama hanyaseketika sahaja...

mungkin sukar sungguh permintaan saya...
ibarat meminta agar awak berikan nyawa...

seikhlas hati saya...
saya tak kan meminta lagi...
saya berikan awak petanda...
saya berikan awak laluan...
awak teruslah mencari haluan...
agar dipermudahkan urusan kita...

0 comments:

Post a Comment

 

Live Long Story Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea