Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 16 September 2011

Hati, Jari & WWW -5

Posted by Mrs Military at 22:32
Kurang bijak betul, langsung xpandai nak cover muka. kalau dah hati kata nak maka jawapannya adalah nak juga. tak boleh diubah, kalau diubah akan jadi macam tadi la. tengah gelak mengilai cam pontianak pun boleh berhenti sebab melayan hati.

bukannya mintak jadi macam tu, tapi hati ni terlalu dimanjakan. tak mintak pun tapi memang dapat. tau gak, bukan nak bagi tepi sebab hati tu lembut sangatkan, maka dengan mudah dimanjakan hati yang degil ni.

susahnya hidup macam ni, setiap kali nak merancang untuk keluar mesti ada halangan. sejal dua menjak ni, setiap kali nak keluar mesti akan bermula dengan gaduh dulu. sweet sangatkan. orang lain tak macam tu tapi aku macam tu. bukan mula jew tapi bila nak habis date pun sama. aduiii sakit pulak hati aku dengar housemates kat ruang tamu tengah gelak - gelak tengok tv. kenapa aku tak boleh nak gelak macam dorang, sedangkan aku tengah bahagia sangat ada orang dekat dengan aku...

tapi kenapa kadang - kadang aku rasa orang yang dekat dengan aku tu macam tak pedulikan apa yang aku buat. aku pun tak faham. susahnya hidup yang tengah aku lalui ni.kadang - kadang aku pun tak sampai hati, tak sampai hati nak buat macam - macam tapi entah...rrrrrrrr aku memang tak faham langsung!

aku tak nak tau budak tu dah tunang, kenapa? aku sakit hati, hahahahaha ngok ngek nyer...sumpah aku jeles! aku yang dah lama tapi nape dia yang go on dulu..sebab tu smapai sekarang aku tak amek tahu dah sal sape - sape lagi. nanti sendiri sakit hati...sumpah gak perut aku tengah lapar sangat - sangat..kenapa kau tak boleh..................ahhhhhhhhhhhhhhhhhh...

bye.......
"u get what u want but me.......

By,
Mrs military

0 comments:

Post a Comment

 

Live Long Story Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea