Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 23 September 2011

Hati, Jari & WWW -6 (No Pucca Without Garu)

Posted by Mrs Military at 04:36
Saya tak sekuat mana untuk tahan awak terus lari dari saya...dan hati saya juga tak cukup kuat untuk terus biar awak hilang dari pandangan saya...tapi hati saya terubat bila saya jumpa kenangan sekolah kita...

yes girl...
sakitnya kaki tak pernah sama dengan sakitnya hati...
patahnya hati tak pernah sama dengan patahnya kaki...
sampaikan suatu ketika...
apabila orang menyatakan bahawa anda sedang patah hati...
anda tak pernah tau pun bahawa anda sedang mengalaminya...
kerana...
anda merasakan seperti seluruh tubuh badan anda terasa kesakitannya..


 No Pucca Without Garru....

By,
Mrs military

0 comments:

Post a Comment

 

Live Long Story Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea