Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 1 October 2011

Surat saya untuk awak

Posted by Mrs Military at 23:52
lama xupdate kan...sibuk sangat2...xsempat...tapi dalam sibuk - sibuk 2 sempat lagi g masuk upnm 2.

terima kasih dilayanan kamu...tak jemu langsung pandang kamu...walaupun kamu busy ngan gerai 2 tapi bila kamu dapat teman saya tadi berbunga - bunga hati ni. walaupun berat hati nak balik tapi kena balik jugak...

sebenarnya char kuew tiaw 2 memang x sedap pun tapi sebab nak duk lama - lama ngan kamu jadi saya makan la jugak tapi akhirnya tak habiskan...hehehehhe...sebenarnya jugak perut ni dah kembung minum air banyak - banyak tapi sebab tak nak balik lagi maka saya mintak lagi air. sebenarnya jugak kepala ngan dada saya ni sakit la jugak tengok battle of the band 2 tapi sebab tengok awak cam syok jew tengok benda alah 2 maka saya pun stay jela kat situ. sebenarnya juga tadi saya ingatkan nak belikan awak kapal terbang 2 tapi malangnya kedai 2 dah tutup plak maka tak dapat la.

kembang juga hati ni bila nampak gambar 2 kat nset...kembang juga hati ni bila awak bagi kerusi kat saya suh duduk tapi tak sempat pun saya nak duduk. berbunga - bunga juga hati ni bila awak tanya kat saya "nampak tak", so awak tau la yang saya ni pendek kan jadi len kali saya tak nampak awak buatkan sampai saya nampak k. macam - macam kan...pe pun hari ni saya balik senyum besar sangat bukan macam yang sebelum ni.

walaupun saya penat sangat tadi sebab seharian buat asgment dan keluar g upnm dalam keadaan kelam kabut tapi saya happy sebab saya dapat tengok awak senyum. saya xtau awak senyum 2 awak happy ke x tapi yang saya tahu saya suka tengok senyum. awak tolong senyum cam 2 lagi tiap kali jumpa saya boleh? maybe pas ni xpat dah nak g sana selalu tapi kita boleh jumpa kat luar kan...

walaupun tadi ada benda - benda yang saya terlupa nak buat ngan awak tapi saya hope len kali saya dapat buat k... TERIMA KASIH AWAK!

0 comments:

Post a Comment

 

Live Long Story Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea