Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 31 October 2011

Hati, Jari n WWW 8

Posted by Mrs Military at 13:19
Hidup ni penuh misterikan..
misteri yang kadang kala tak mampu untuk kita huraikan..

Bagaimana bakal seorang guru mampu untuk bersabar dengan kerenah 15 - 40 orang murid dalam satu masa tapi tak mampu untuk bersabar terhadap tingkah laku seorang  < : () 

Bagaimana seorang pemain netball boleh ditempatkan sebagai seorang "Centre" untuk memulakan satu permainan tapi tak mampu untuk memulakan satu permainan dalam hidupnya sebagai usaha untuk membaiki satu hubungan dengan <: ()

Bagaimana seorang <: () boleh ditempatkan sebagai last man dalam satu permainan tapi tak mampu untuk mengekalkan corak kebahagian dalam satu pertemuan

Bagaimana seorang <: () mampu untuk tahan dugaan dalam ujian kehidupan tapi tak mampu untuk hadapi satu ujian membentuk masa depan 

situasi yang sungguh berbeza untuk dikendalikan oleh setiap individu. keadaan mematangkan tai kadang kala membuat seseorang bertukar menjadi keanak - anakan. 

kadang kala kita tak nampak salah kita sehinggalah orang lain yang mampu tunjukkan kepada kita bahawa kita salah dan silap namun masih lagi punyai ruang untuk dibaiki.

kadang kala, seorang itu mengharapkan masa yang diberikan untuk membuat seseorang itu sedar dan mernung apa yang terjadi tapi kadang kala dalam masa tersebut jugalah terdapatnya entiti lain yang datang menyerang dan mengambil kesempatan

jangan dibiar terlalu lama hati tersebut, takut nanti diambil orang. berusaha untuk kembali kepada keadaan biasa tetapi masih dalam usaha. hanya mengharapkan yang terbaik untuk kedua - dua pihak.

Bila & saat mana mereka akan kembali kesini semula

By,
Mrs military 

2 comments:

Juliet_iRa~" said...

hidup ni mmg misteri..
kalo fikir kdg2 rs xlogik tp tu la y terjadi..

:D

pss : jom join my GA! dpt ole2 CAMERON tau!

Mrs Military said...

mystery and sometimes miracle.
thanx dear...

Post a Comment

 

Live Long Story Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea