Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 29 October 2011

Please be a responsibility person!

Posted by Mrs Military at 22:20
Kenapa seseorang itu perlu untuk dibebankan dengan satu tanggungjawab yang masih lagi belum tiba masanya untuk dia pikul? kadang - kadang betapa tak adilnya keadaan tu. kenapa individu yang sepatutnya bertanggungjawab tapi tak melaksanakan tanggungjawab tersebut. 

sedarkah kamu tindakan kamu tu menyusahkan individu lain. tak kesian ke kamu pada individu tersebut. tindakan tidak bertanggungjawab anda tu menyebabkan individu tersebut langsung tak ada life. kenapa perlu untuk kamu "matikan" hidup seorang individu lain untuk lepaskan diri kamu sendiri. kamu sedar tak, tindakan kamu tu menyebabkan hubungan individu berkenaan rosak. kenapa perlu untuk kamu rosakan hubungan individu tersebut. kamu tak kesian ke dengan dia.

tolong la, individu yang langsung tak ada kena mengena ngan kamu ni nak merayu. tolong la jadi seorang individu yang lebih bertanggungjawab. tolong kesian dengan individu yang berkenaan. tolong juga kesian pada indivdiu yang secara tak langsung ni telah terlibat dalam hal ini. kau tolong la bukak mata sikit. tolong sangat2...tolong bg life kat individu 2. 



By,
Mrs Military 

0 comments:

Post a Comment

 

Live Long Story Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea