Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 1 December 2011

Bermula disini...

Posted by Mrs Military at 15:00
Sebenarnya jari ni terasa macam nak up date bila aku on9 fb tadi. actually sebelum ni macam tahu dah ada seorang member pangkat adik ni yang nak balik Malaysia. Actually dia baru lebih kurang sebulan G Moscow untuk sambung study dia dalam bidang Medic. tapi disebabkan sedikit masalah dia decide setaktni untuk pulang semula ke malaysia. 

setiap manusia tu ada rezeki masing - masing. allah dah tetapkan bahagian kita dalam kehidupan sejak dari sebelum kita dilahirkan dimuka bumi ni lagi.

setiap manusia ada masalah yang perlu ditempuh bagi mematangkan diri dan mencari pelbagai penyelesaian dalam masalah kehidupan. Tapi aku bersyukur sangat, sepanjang 21 tahun aku hidup kat muka bumi ni setiap masalah yang datang ada insan yang akan datang membantu aku. Dan insan tersebut adalah ayah.

memang banyak keputusan dalam hidup aku yang ayah tentukan. sehingga ke hari ini, walaupun aku dah umur 21 tapi bila aku nak beli barang aku akan mesej ayah dan tanya boleh ke tidak. memang nampak macam childish kan. tapi bila aku buat macam tu perjalanan hidup aku menjadi semakin mudah. alhamdulillah sangat.

Ada satu kisah dalam hidup aku yang aku rasakan sangat penting untuk membentuk aku menjadi seperti hari ini. walaupun mungkin bukan yang terbaik tapi sekurang - kurangnya aku tak susahkan mak dan ayah.
This is the story..


To be continued....

By,
Mrs Military 


0 comments:

Post a Comment

 

Live Long Story Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea