Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 28 November 2011

Rhythm Of Love Part 3

Posted by Mrs Military at 23:35


Di pagi ahad sebelum pulang ke asrama semula….

^_^ : awak, saya ada benda nak cakap ni…
^L^ : Apa dia? Cakapla…
^_^ : kalau saya cakap ni awak jangan marah tau. Awak mesti janji yang awak still lagi kawan ngan saya..
^L^ : Apa dia, cakap jela…
^_^ : sebenarnya saya bukan budak Maahad Ahmadi..saya satu sekolah dengan awak...
^L^ : Kelas dan form bpe?
^_^ : 4 Sina
^L^ : Budak baru?
^_^ : Aah..

~lama tunggu dia reply, tapi dia tak reply pun~

^_^ : saya agak dah mesti awak marah...saya tak ada niat pun nak tipu awak tapi masa mula - mula tu saya takut dengan awak, muka awak garang..tapi tak pe, saya tahu saya salah..thanx for being my fren in 3 days...

~beep..beep~
^L^ : tadi tak ada line la..tak dapat nak reply..

~heheheheh berbunga balik hati, tapi masa tu saya tak sedar lagi yang saya dah mula suka dekat awak~

Then, mereka pun bersahabat la sehingga sekarang...Till now  I really Love you dear!

yes...handphone connected us.



By,
Mrs Military 

0 comments:

Post a Comment

 

Live Long Story Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea